Wat gebeurd er zoal in taakgroep Beheer?

In deze tijd van het coronavirus zijn we als gemeente niet meer in staat om, op onze vertrouwde momenten, samen te komen als broeders en zusters.  We missen elkaar, de knuffels, bemoedigingen etc.

Ook voor alle werkzaamheden rondom ons gebouw de Poort heeft dit gevolgen. De schoonmaakteams liggen stil, maar ook het grootschalig klussen en onderhoud kan nu niet doorgaan. Voor velen was dit toch een fijn moment van samen zijn. We zullen proberen enkele taken, die eigenlijk voor volgend jaar op papier staan, nu extern versneld te laten uitvoeren.  Juist omdat er weinig activiteiten zijn in ons gebouw is deze periode daar extra geschikt voor. Ook de volledige wekelijkse verhuur van ons gebouw ligt nu zo goed als stil. Alleen de bloedbank Sanquin maakt nog gebruik van onze faciliteiten.

Gelukkig hebben we dit jaar al enkele werkzaamheden verricht. Vorige maand nog zijn er 34 zonnepanelen op het dak geplaatst en hebben we een deel bestrating/fundering moeten aanpassen om een wijkende muur te stoppen.

Graag wil ik van de gelegenheid gebruik maken jullie nogmaals te wijzen op de oproep om onze schoonmaakploegen te komen versterken. We hebben tot op heden nog maar één aanmelding binnen en daarmee krijgen we de nieuwe planning helaas nog niet rond.

Namens het team beheer willen we jullie graag Gods rijke zegen toe bidden, laten we elkaar tot zegen zijn in deze periode.

Namens de coördinatoren van beheer,

Arnaud Houweling en Oane van der Naald
Coördinatoren Beheer VBG Nehemia Dokkum
beheer@nehemiadokkum.nl